niedziela, 6 lipca 2014

Niedziela,czas dla lenia ?
Dzień dobry niedzielne śpiochy ! :) Pora wstawać i brać się za życie. Ja już jestem po porannym joggingu i po jeździe rowerem. Świetny poranek, za oknem niesamowicie przyjemnie.


Lubicie spędzać czas aktywnie ? Jeśli rower to już dla Ciebie przeżytek, przerzuć się na rolki ! Niesamowita sprawa. Ja wczoraj dokonałam zakupu moich nowych migolotów, jestem po pierwszej jeździe, niestety skończyło się to obtarciem stopy, widocznie było zbyt intensywnie... Żartuję ! Początkowo chwiałam się jak zimne nogi, na boki, do przodu do tyłu, w górę i w dół, ale po chwili załapałam o co chodzi w tym temacie i zaczęłam śmigać niczym urodzona rolkarka, jak zwał tak zwał. Niestety moje rolki okazały się być trefne, i boleśnie skrzywdziły moje zmęczone stopy. Ale co tam, wymienię je na inny model, rana się zagoi i znów w nie wskoczę i będę pokonywać duże dystanse w celu poprawy mojej sylwetki bo nie wiem czy wiecie, ale...

http://img.zszywka.pl/0/0262/w_5791/fitness-i-sport/zalety-jezdzenia-na-rolkachszok-ze-.jpg

Jestem krok przed Tobą, wstawaj i dogoń mnie !
I nie zapomnij o niedzielnym śniadanku !


INSTAGRAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz