sobota, 5 lipca 2014

Hejo ! Jak tam wasze przygotowania do wakacji ? W trakcie, czy cel już osiągnięty ? Wszyscy chcemy świetnie prezentować się w strojach kąpielowych. Figura na "foczkę" ani "dzika" nie wchodzi w rachubę ! Ja wyjątkowo w tym roku do pracy nad swoją sylwetką przystąpiłam w idealnym momencie ! Oczywiście nie jestem stuprocentowo usatysfakcjonowana, ale moja obecna sylwetka w miarę mnie zadowala, mimo wszystko dążę do własnego ideału. Jak wiadomo każdy ma inny kanon piękna. Kobieta - szczupła ( bez przesady), wysportowana, zgrabna figura, mężczyzna - duży, wysportowany z wcięciami tu i ówdzie ;). Moje poczynania rozpoczęły się od stosowania zbilansowanej diety, początkowo bez żadnych wspomagaczy. Po dwóch tygodniach zainwestowałam w karnet na siłownie gdzie odnalazłam spokój, równowagę i gdzie mogłam wyładować wszystkie swoje frustracje, których był ogrom. I tu był strzał w dziewiątkę ! Mój strzał w dziesiątkę odkryłam niestety dopiero niedawno, mimo wszystko jestem mega szczęśliwa, że w ogóle jakimś cudem udało mi się odnaleźć te cudowne preparaty !  A oto i one, produkty HERBALIFE, czyniące niesamowite cuda !

http://scontent-b-lhr.cdninstagram.com/hphotos-xfp1/t51.2885-15/10467786_487269181407420_1012334733_n.jpg

http://photos-f.ak.instagram.com/hphotos-ak-prn/10369325_461804953922085_1701914512_n.jpg

Są to produkty stworzone całkowicie z naturalnych składników, poprawiające samopoczucie, pomagające pozbycia się zbędnych kilogramów i dostarczające naszemu organizmowi niezbędnych substancji odżywczych. Pierwszy raz odchudzanie sprawia mi niesamowitą przyjemność, a co najważniejsze satysfakcje.
Niestety większość ludzi, która rozpoczyna przygodę z odchudzaniem, kompletnie nie ma o tym pojęcia. Jedni się głodzą, drudzy przesadzają z ilością białka w diecie, inni trenują do przesady wpędzając swój organizm w gorsze kłopoty i tak można wymieniać bez końca. Odchudzanie to naprawdę ciężka i skomplikowana sprawa. Dlatego uczulam wszystkie osoby planujące pracę nad wymarzoną sylwetką,aby zapoznały się z "instrukcją obsługi własnego ciała" ! Jest to strasznie ważne, jeśli nie zamierzacie popadać ze skrajności w skrajność. Nasz organizm to naprawdę bardzo skomplikowana maszyna, z która trzeba się solidnie zapoznać przed użyciem.

Kochani efekty wymagają ciężkiej pracy i determinacji, ale wszystkiego jesteśmy w stanie dokonać wystarczą chęci. Na nic zdaje się gadanie o braku pieniędzy na siłownie, suplementy, zdrowe produkty. Jesteśmy w stanie dokonać wszystkiego, wystarczy pokonać barierę w głowie i podążać za marzeniami i spełniać je mimo wielu przeszkód jakie będą na nas czekały.
Dlatego nawet jeśli uważacie, że na spełnienie marzeń jest już za późno, że lato już nadeszło, a wy nie osiągnęliście najwyższego szczebla swoich marzeń, wcale nie jest za późno, jeszcze wiele takich wakacji przed wami, im szybciej zaczniesz tym prędzej osiągniesz sukces, a warto. Dla udowodnienia sobie i dla udowodnienia innym, że jesteśmy pokonać wszelkie bariery i potrafimy być szczęśliwi.
Zrób coś dla siebie i weź się za siebie ! Bądź z siebie dumny i prezentuj się godnie w te i przyszłe wakacje ! :)

Jutro

Więcej o produktach HERBALIFE już wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz