sobota, 20 lutego 2016

20.02.16

Bez zbędnych słów, bo już wstyd mi za mój słomiany zapał. Zabieram się za to po raz kolejny i po raz ostatni. Gdy powiem, że z nowym zapałem nikt by pewnie nie uwierzył, ale z nowym wsparciem, to już może bardziej. Wszyscy wiemy, że wsparcie jest mega ważne, a osoby jakimi się otaczamy albo ciągną nas w górę, albo pozwalają spaść. Mi nikt spaść nie pozwoli, dlatego zostałam przymuszona do spełniania własnych marzeń.
Dlatego tu jestem. Właśnie po to by spełniać swoje marzenia. Od zawsze starałam się uzmysłowić innym, że walka o siebie jest najtrudniejszą i najcenniejszą walką jaką trzeba w życiu stoczyć. Walka ze samym sobą. Mówiłam, tłumaczyłam, ale gdzieś w tym wszystkim samej udało mi się zgubić. Ciężkie dni w naszym życiu sprawiają spadek poczucia własnej wartości. Ciężko go odbudować samemu, dlatego warto mieć obok siebie kogoś kto będzie Cię wspierał i nie pozwoli Ci leżeć na ziemi, tylko każe Ci ją pozamiatać. Tak więc biorę się za szczotę i jadę z koksem. Mam nadzieje, że bezie to frajda zarówno dla mnie jak i dla was.










1 komentarz:

  1. No prawda ! :D żeby nie było, jak nie będziesz tego prowadziła to na kope do dupy

    OdpowiedzUsuń